Tänapäeva tarbijale teeb meelehärmi väiksemgi ebamugavus mistahes toote või teenuse ostul. Seda arusaamatum on, miks mitmedki teada – tuntud firmad oma toodete pakkumisel tarbijat ostuks vajaliku infota jätavad?
Mind on alati häirinud, kui internetist mõne toote reklaami avades satutakse korralikule tootelehele, kus palju informatsiooni, kuid puudub toote hind.
Ma saan küll aru, et selliseid reklaame teevad kas siis hulgimüüjad või maaletoojad, kes müüvad kaupa poodidele edasi ja lõpphind kujuneb lõppmüüja poolt. Minu arvates oleks sellistest kampaaniatest oluliselt rohkem kasu, kui toote tutvustuse juures oleks vähemalt suurusjärgu hind välja pandud.
Inimene vajab hinnainfot, et saada tervikpilt ja kujundada toote kohta oma arvamus.
Näiteks on ka ehitusvaldkonnaga seotud mitmed viimased reklaamid alates tööriietest, ehitusmaterjalidest, santehnikast just sellised, mis hinnainfot ei avalda. Paremal juhul viidatakse mõnele kauplusele (kahjuks, mitte e-poele), kust toodet osta saab või pakutakse võimalust hinnapakkumist küsida.
Täna, kus klient pannakse seisu, kus ta peab täiendavalt veel midagi tegema, minema füüsiliselt kuskile poodi või esitama hinnaküsimise, valib klient toote, kus hinnainfo paremini kättesaadav või ei süvenegi sellesse pakkumisse, kuna uued pakkumised tulevad peale.
Head tootjad ja maaletoojad, pange alati oma hind või vähemalt soovituslik hinna suurusjärk toote juurde. Nii teete nii enda kui ka kliendi elu kergemaks.
Sama jutt kehtib ka teenuste korral. Ehituses on arusaadav, et küsitakse alati hinnapakkumist vastavalt konkreetsele objektile, kuid miski ei segaks välja panna aga mõne näidishinnapakkumise konkreetse või tüüpilise objekti kohta, kus oleks näha ka hind. Aitab ka lõpphind, kui detailset hinda avaldada ei soovi.
Üleskutse kaupmeestele:
„Andke hinnainfot alati iga toote ja teenuse puhul ning teie tooted leiavad suuremat tähelepanu!“