Minu tädi käis hiljuti ühes Tallinna ehituspoes. Tal oli vaja hankida tavalisi põrandaliiste. Ta uuris liistude valikut ja kuna see oli päris suur siis palus abi ühelt müüjalt. Müüja teatas, et tal läheb hetk aega ja aega tal tõesti läks. Umbes 10 minuti pärast jõudis ta kohale ja soovitas plastikust liiste ning lahkus. Tädi hakkas neid vaatama ja uurima ning tekkis küsimus, kuidas neid kinnitatakse.
Ta läks uuesti müüjat otsima ja seekord läks aega 5 minutit. Müüja selgitas, et neid kinnitatakse kruvidega ja mingeid klambreid ei ole juurde hankida ning lahkus.
Tädi ostis selle soovituse peale need liistud.
Mõni päev hiljem läksin tädi poole, et neid liiste aidata panna ja minu üllatus oli suur, kui avastasin, et nimetatud liistud olid küll põrandaliistud, kuid mõeldud ennekõike kaablite vedamiseks. Liistu sees oli ava juhtmele ja peal erali soonega liist. Samuti vajasid sellised liistud spetsiaalseid nurgaotsikuid aga nendest müüja ei rääkinud tädile poes sõnagi.
Tuleb tõdeda, et vaatamata ehituse madalseisule, ei ole ehituspoodides teeninduse kvaliteet paranenud.
Millised on Sinu kogemused teeninduse kvaliteediga?